ضمن تبریک سال نو ، از تاریخ 6 فرودین آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستیم. سفارشات ثبت شده از تاریخ 14 فروردین ، پردازش خواهد شد.

سایت موفق

به کار بردن نکات زیر به شما کمک میکند تا یک وب سایت حرفه ای و فوق العاده داشته باشید.

برنامه‌ریزی:

هر وب‌سایت که می‌خواهد موفق شود باید کار خود را با برنامه آغاز کند. پیش از ساخت یک وب‌سایت اطمینان حاصل کنید که استراتژی‌های عالی برای جذب مشتریان هدف و متقاعدسازی آن‌ها برای خرید طراحی کرده‌اید. این فرآیند شامل تشخیص مخاطبان هدف ازجمله جمعیت و شیوه ارائه درخواست به آن‌ها است. علاوه بر این باید برنامه‌ریزی کنید که چگونه کاربران را از صفحه‌ای که به آن وارد شدند به صفحه فروش هدایت کنید و چگونه آن‌ها بتوانند به‌سادگی با شما ارتباط برقرار کنند.

سئو:

در بازار پررقابت کنونی باید مطمئن شوید که در موتورهای جستجو جایگاه خوبی برای کلمه کلیدی موردنظرتان دارید. مشتریان شما دیگر در مجلات به دنبال سرویس موردنظرشان نمی‌گردند بلکه به سراغ گوگل، یاهو و بینگ می‌روند. زمانی که دارید برای سایتتان برنامه‌ریزی می‌کنید باید بهینه‌سازی موتورهای جستجو را که در این مرحله کار سختی هم نیست موردتوجه قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که سایتتان با استفاده از کلمان کلیدی مناسب نوشته‌شده، عنوان ارزشمند و تگ H1 دارد، برای هر صفحه از meta description های متفاوت و تا حد امکان از لینک‌های داخلی باکیفیت استفاده‌شده. موارد ذکرشده موجب می‌شود تا یک وب‌سایت با سئو عالی داشته باشید.

سرعت بارگذاری:

موتورهای جستجو به‌خصوص گوگل در حال حاضر سرعت بارگذاری وب‌سایت را به‌عنوان یک فاکتور مهم در رتبه‌بندی مدنظر قرار می‌دهند. اگر یک سایت در ۷ ثانیه بارگذاری نشود، اغلب کاربران آن را ترک می‌کنند، پس تمام تلاشتان را بکنید تا سایتتان در کوتاه‌ترین زمان بارگذاری شود. کاری که در جهت دستیابی به این هدف می‌توانید انجام دهید، فشرده‌سازی سایت است که شامل به حداقل رساندن درخواست‌های خارجی از طریق ترکیب فایل‌های جاوا اسکریپت و ترکیب فایل‌های CSS و همچنین کدنویسی صحیح وب‌سایت.

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  روش های تبلیغات اینترنتی

آسانی استفاده:

شما باید مطمئن شوید که استفاده از سایتتان آسان است و کاربران می‌توانند با حداقل تعداد کلیک به اطلاعات موردنظر خود دست پیدا کنند. اگر گزینه‌های ارائه‌شده در سایتتان زیاد باشد ازآنجایی‌که کاربران اینترنت تنبل هستند ترجیح می‌دهند به سایت رقبایتان که دستیابی به اطلاعات در آن‌ها سریع است، مراجعه کنند. نقشه سایت باید به‌درستی طراحی‌شده باشد، از صفحه اصلی به صفحات مهم یا صفحات فرود لینک شود. به‌این‌ترتیب کاربران می‌توانند با حداقل کلیک آنچه را که می‌خواهند بیابند درنتیجه شما را به رقبا ترجیح می‌دهند و در سایتتان می‌مانند.

محتوا:

وب‌سایتی عالی خواهد بود که محتوای عالی داشته باشد. با ارائه محتوای خوب به افراد می‌توانید آن‌ها را جذب کنید تا بارها به سایتتان بازگردند. این کار موجب می‌شود تا افراد بهتان اطمینان پیدا کنند که این امری ضروری است. نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که محتوایی که می‌نویسید مفید و مرتبط با مخاطبان هدفتان باشد. همواره به خاطر داشته باشید که باید دائماً مطالب جدید بنویسید و سایت‌تان را به‌روز نگه‌دارید، ریتم به‌روزرسانی هم بهتر است که از الگوی خاصی پیروی کند. به‌این‌ترتیب هر بار که افراد به سایت شما مراجعه می‌کنند مطلب جدیدی برای خواندن می‌یابند.

تبدیل:

تبدیل بازدیدکننده به مشتری است. باید سایتتان در افراد اعتماد ایجاد کند بعد آن‌ها را تشویق به برقراری ارتباط نماید و در انتها هم تبدیل به مشتری شوند. روش‌هایی که برای دستیابی به این هدف می‌توانید استفاده کنید: استفاده مناسب از CTA “مثال: برای ۳۰روز استفاده رایگان اینجا کلیک کنید” طراحی زیبای وب‌سایت که موجب حرکت آسان کاربران در آن می‌شود.
رعایت این نکات بنیادین موجب می‌شود تا سایت شما در نگاه افراد فوق‌العاده به نظر بیاید.

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  سرور چیست؟

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بله
خیر
از ارسال بازخورد شما برای ارتقای کیفیت مطالب سپاسگزاریم 🌹🙏
  • اپراتور شماره 1 چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی
  • 5 شهریور 1398
  • 1053 بازدید
  • بروزرسانی : 1 فروردین 1403

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 

ضمن تبریک سال نو ، از تاریخ 6 فرودین آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستیم. سفارشات ثبت شده از تاریخ 14 فروردین ، پردازش خواهد شد.

×