ضمن تبریک سال نو ، از تاریخ 6 فرودین آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستیم. سفارشات ثبت شده از تاریخ 14 فروردین ، پردازش خواهد شد.

طراحی سایت فروشگاهی

امکان مدیریت محصولات :

مدیریت یک وب سایت فروشگاهی حتی با آموزشهای فراوان برای دارنده وب سایت در ابتدا کمی سخت میباشد. ما با طراحی راحت به طوری که شما بپسندید حتما برای مدیریت وب سایتتان تمام توان و دانش خود را خواهیم گذاشت.

پرداخت آنلاین از طریق بانک های عضو شتاب :

پرداخت و رساندن پول در نهایت باعث سرپا نگه داشتن وب سایت فروشگاهی شما می باشد. از مرحله مشاوره در جهت بازکردن حساب ویژه اینترنتی برای پرداخت آنلاین در وب سایت تا مرحله پیاده سازی و آزمایش و طراحی این سرویس در کنار شما خواهیم بود.

پرداخت از طریق فیش بانکی :

تا زمان طراحی درگاه بانکی برای پرداخت کاربران وب سایت ،کاربران باید بتوانند پول خود را به وب سایت شما تزریق نمایند. البته به یاد هم داشته باشید خیلی از افراد رمز اینترنتی کارت بانکی خود را ندارند یا استفاده کردن از آن را بلد نیستد. طراحی این صفحه وب را فراموش نکنید.

پرداخت پس از دریافت کالا توسط مشتری :

کاربران دوست دارند تا در محل خود کالا را دریافت نموده تا وجه پولی خود را پرداخت نمایند. ما به شما خواهیم گفت که چگونه این سرویس را طراحی و در اختیار داشته باشید. تزریق پول به سایت خود و رشد آن را فراموش نکنید. طراحی این صفحه وب برای شما حیاتی میباشد.

جستجو بر اساس ویژگی های مرتبط :

همیشه بسیاری از کاربران در وب سایت ها به دنبال پیدا نمودن اطلاعات مورد نظر خودشان در کوتاهترین زمان ممکن هستند. طراحی ایده آل و کاربر پسند مکانیزم جستجو در وب سایت های فروشگاهی همیشه برگ برنده برای است دسته از وب سایت ها می باشد.

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  بررسی واکنش‌گرایی وبسایت

سیستم امتیاز دهی به محصولات :

کاربران آنلاین به دنبال کالاهایی هستند تا دیگر کاربران رای بالاتری به آنها داده اند. طراحی این صفحه وب سایت به این معنا است که وب سایت فروشگاهی شما دائما در حال رصد و بازبینی می باشد و کاربران در این محیط احساس امنیت و آرامش بیشتری می کنند.

طبقه بندی دلخواه محصولات :

پیدا نمودن راحت محصولات و کالاها در سایت مزیت بسیار بزرگی محسوب می شود. از پنل کاربری خود میتوانید گرو های اصلی و فرعی را به انتخاب خودتان مدیریت نمایید. گوگل برای نمایش محصولاتتان منتظر شما هست. طراحی این بخش میتواند بزرگی وب سایت را نمایش دهد.

مقایسه محصولات بر اساس فاکتورهای مختلف :

همه ما برای گرفتن یک کالای بسیار ارزان هم همیشه مقایسه کردن آن کالا با کالاهای دیگر را در دستور کار قرار می دهند. این سرویس را مجازی در اختیار کاربران آنلاین وب سایت فروشگاهی خود قرار دهید تا مدت زمان بیشتری در وب سایت به سر ببرند. به فکر افزایش بازدید کننده باشید.

نمایش جزئیات محصولات :

در تمامی وب سایت های فروشگاهی صفحه نمایش جزئیات یک محصول با تصاویر متنوع و قیمت میتواند اوج زیبایی و قدرت یک وب سایت فروشگاهی باشد. برای طراحی این صفحه وب برنامه های متنوع با طرح های گرافیکی زیبایی برای شما در نظر گرفته ایم.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بله
خیر
از ارسال بازخورد شما برای ارتقای کیفیت مطالب سپاسگزاریم 🌹🙏
  • اپراتور شماره 1 چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی
  • 31 مرداد 1398
  • 1199 بازدید
  • بروزرسانی : 1 فروردین 1403

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 

ضمن تبریک سال نو ، از تاریخ 6 فرودین آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستیم. سفارشات ثبت شده از تاریخ 14 فروردین ، پردازش خواهد شد.

×